Rychlá pomoc

Prestali vám fungovať niektoré programy? Než nás kontaktujete, skúste svoju odpoveď nájsť tu.

Aktuálne možné príčiny výpadku programov

Preladenie staníc na Skylinku

Utorok 22.10.2024 | 10:00

Prestali Vám fungovať niektoré programy? Váš prijímač nie je vybavený funkciou FastScan a je potrebné ho preladiť manuálne. Podrobnosti a návod na www.skylink.sk/preladenie.

Zhoršilo sa výrazne počasie a niektoré programy vypadávajú?

Piatok 08.11.2024 | 16:00

Dôvodom sú pravdepodobne zhoršené poveternostné podmienky na príjmovej alebo vysielacej strane, čo môže mať vplyv na kvalitu vášho signálu – obraz kockuje, zasekáva sa alebo úplne vypadne (na obrazovke sa objaví text „žiadny signál“ alebo chybová hláška E48-32 (E52-32)).

Viac informácií o vplyve počasia na kvalitu príjmu nájdete tu.

Prišli ste na chatu,chalupu alebo ste sa vrátili z dovolenky a programy Skylinku nehrajú?

Piatok 30.08.2024 | 14:00

Nezúfajte, nejedná sa o žiadnu poruchu – viac informácií a jednoduché riešenie nájdete tu.

Nepoužívali ste Skylink dlhšie ako 14 dní? Obnovte si príjem zaslaním autorizačného zápisu.

Zadajte prosím číslo vašej satelitnej karty:

Ak vyššie uvedené informácie váš problém neriešia, odpovedzte postupne na nasledujúce otázky a Rýchla pomoc vám ponúkne možné riešenie.

Funguje vám aspoň jeden ľubovoľný program?
Nie
Áno

Problém nie je na strane Skylinku, ale vo vašom satelitnom prijímacom zariadení.

Posúďte, ktorá z možných príčin tohto stavu sa vás týka a postupujte podľa zodpovedajúceho odporúčania.

Menil som nastavenie prijímača Vymenil som prijímač Menil som niektorú z ďalších častí satelitného prijímacieho zariadenia (anténu, LNB, kabeláž, konektory, ...) Nerobil som žiadne zmeny

Odporúčame vám najskôr obnoviť továrenské nastavenia satelitného prijímača a potom ho znovu nastaviť pre príjem programov Skylinku .

Pri ladenie programov postupujte podľa návodu na obsluhu vášho prijímača s použitím príslušných parametrov pre naladenie.

Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Nový satelitný prijímač je potreba nastaviť pre príjem programov Skylinku.

Pri ladenie programov postupujte podľa návodu na obsluhu vášho prijímača s použitím príslušných parametrov pre naladenie.

Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené.

Káble sú správne zapojené a všetko už funguje Všetky káble sú zapojené správne, ale programy stále nefungujú
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Príčina problému bude pravdepodobne vo vašom satelitnom komplete (satelitná anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Príčinou môže byť porucha niektoré z časti satelitného prijímacieho zariadenia.

Skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené.

Káble sú správne zapojené a všetko už funguje Káble sú správne zapojené, ale televízia stále nehrá
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Obráťte sa prosím na svojho technika, aby skontroloval nastavenie vášho satelitného kompletu.
Funguje vám aspoň niektorý z programov ČT 24, TV LUX alebo Óčko?
Nie
Áno

Problém nie je na strane Skylinku, ale vo vašom satelitnom prijímacom zariadení.
Zrejme nemáte anténu nasmerovanú na Astru 23,5°E, ale na iný satelit.

Posúďte, ktorá z možných príčin tohto stavu sa vás týka a postupujte podľa zodpovedajúceho odporúčania.

Menil som nastavenie prijímača Vymenil som prijímač Menil som niektorú z ďalších častí satelitného prijímacieho zariadenia (anténu, LNB, kabeláž, konektory, ...) Nerobil som žiadne zmeny

Odporúčame vám najskôr obnoviť továrenské nastavenia satelitného prijímača a potom ho znovu nastaviť pre príjem programov Skylinku .

Pri ladenie programov postupujte podľa návodu na obsluhu vášho prijímača s použitím príslušných parametrov pre naladenie.

Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Nový satelitný prijímač je potreba nastaviť pre príjem programov Skylinku.

Pri ladenie programov postupujte podľa návodu na obsluhu vášho prijímača s použitím príslušných parametrov pre naladenie.

Podarilo sa mi obnoviť nastavenia a znovu naladiť programy Ladenie sa nepodarilo, alebo som nenašiel svoj typ prijímača
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Pokiaľ sa vám ladenie nepodarilo, kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené.

Káble sú správne zapojené a všetko už funguje Všetky káble sú zapojené správne, ale programy stále nefungujú
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Príčina problému bude pravdepodobne vo vašom satelitnom komplete (satelitná anténa, kabeláž, konektory, …). Kontaktujte prosím svojho technika alebo predajcu satelitnej techniky. Problém nebude na strane Skylinku a nie je účelné kontaktovať Zákaznický servis.

Príčinou môže byť porucha niektoré z časti satelitného prijímacieho zariadenia.

Skontrolujte, či sú všetky káble správne zapojené.

Káble sú správne zapojené a všetko už funguje Káble sú správne zapojené, ale televízia stále nehrá
Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.
Obráťte sa prosím na svojho technika, aby skontroloval nastavenie vášho satelitného kompletu.
Máte istotu, že máte predplatený balíček obsahujúci programy, ktoré vám chýbajú?
Nie
Áno

Zadajte prosím číslo vašej satelitnej karty:

Ak zodpovedajúci programový balíček predplatený nemáte, je potrebné si ho znovu predplatiť.
V opačnom prípade, ak daný balíček predplatený máte, vráťte sa späť k poslednej zodpovedanej otázke a namiesto NIE zvoľte ÁNO.

Zoznam programov v jednotlivých balíčkoch nájdete tu.

Pokúsil ste sa obnoviť príjem programov zaslaním tzv. autorizačného zápisu?
Nie
Áno

Zaslanie autorizačného zápisu môže pomôcť v obnovení príjmu nehrajúcich programov najmä v týchto prípadoch:

  1. Ak satelitné prijímacie zariadenie dlhšie ako 14 dní mimo provoz.
  2. Ak používate necertifikovaný satelitný prijímač bez označenia Skylink READY.

Zadajte prosím číslo vašej satelitnej karty:

Obnovil sa príjem programov?
Nie
Áno

Ak sú programy stále nedostupné, môže byť ďalšou príčinou nesprávne vloženie satelitné karty v prijímači / dekódovacím module.

Vyskúšajte tieto odporúčania:

  1. Skontrolujte, či máte správne vloženú satelitné kartu vo vašom satelitnom prijímači / dekódovacím module.
  2. V prípade dekódovacieho modulu, skontrolujte jeho správne vloženie do televízora.
  3. Ak používate satelitnou kartu, pretrite jej kovový čip kancelárskou gumou. Kartu potom opäť vložte do satelitného prijímača / dekódovacieho modulu.
  4. Odstráňte satelitnou kartu alebo CAM modul a overte si funkčnosť v inom (overenom) satelitnom prijímači - najlepšie u vášho predajcu satelitnej techniky.
Odporúčania som vyskúšal a všetky programy už fungujú. Všetky odporúčania som vyskúšal a obnovenie príjmu programov sa ani tak nepodarilo.

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.

Ak sa vám obnovenie príjmu programov zlyhalo, potom môže ísť už len o závady ku ktorých odhalenie a vyriešenie potrebujete odbornú pomoc - kontaktujte prosím svojho technika alebo predajca satelitnej techniky.

Sme radi, že sme vám pomohli. Pokračovať môžete na Hlavnú stránku, Programovú ponuku, Konfigurátor ponuky, Cenník.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905