Často kladené otázky

Technické aktuality

Používate televízor značky Samsung?

Piatok 04.04.2025 | 09:00

Od 8. 4. 2025 končí možnosť voľby hybridného režimu na televízoroch Samsung.
Viac informácií tu.

Zhoršilo sa výrazne počasie a niektoré programy vypadávajú?

Štvrtok 16.01.2025 | 11:00

Dôvodom sú pravdepodobne zhoršené poveternostné podmienky na príjmovej alebo vysielacej strane, čo môže mať vplyv na kvalitu vášho signálu – obraz kockuje, zasekáva sa alebo úplne vypadne (na obrazovke sa objaví text „žiadny signál“ alebo chybová hláška E48-32 (E52-32)).

Viac informácií o vplyve počasia na kvalitu príjmu nájdete tu.

Prišli ste na chatu,chalupu alebo ste sa vrátili z dovolenky a programy Skylinku nehrajú?

Piatok 28.02.2025 | 11:00

Nezúfajte, nejedná sa o žiadnu poruchu – viac informácií a jednoduché riešenie nájdete tu.

Nie ste si istí, ako uhradiť predplatné za služby Skylink na ďalšiu sezónu na chalupe? Bližšie informácie nájdete tu.

S čím potrebujete pomôcť?

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905