Čo ak po dlhšej dobe nepoužívania televízie vaše programy nenaskočia?
Pri nepoužívaní satelitnej televízie Skylink dlhšie ako 14 dní, dochádza k tzv. zakódovaniu vašich programov a ich opätovné sprístupnenie môže trvať až 60 minút (v prípade nevhodného satelitného prijímača bez označenia Skylink READY alebo nami odporúčané prijímače z nášho e-shopu aj dlhšie). Rada pre chatárov a chalupárov alebo ako spustiť Skylink po dlhšej dobe si môžete pozrieť v tomto videu.
Ako postupovať?
1) Odpojte váš satelitný prijímač zo zásuvky elektrickej siete a po chvíli (stačí 10 sekúnd) opäť zapojte.
2) Zapnite televízor a satelitný prijímač a prepnite na niektorý z programov, ktorý vám nefunguje (najlepšie RTVS 1).
3) NEPREPÍNAJTE medzi programami a počkajte, kým program nenaskočí (prepínaním sa celý proces výrazne predlžuje)
Využite možnosť poslania tzv. autorizačného zápisu na vašu dekódovaciu kartu niektorým z nasledujúcich spôsobov:
TIP - Na urýchlenie celého procesu
- odoslaním SMS v tvare SKYLINK INFO celéčíslodekódovacejkarty na číslo 7017 (napr.: SKYLINK INFO 12345678901). Cena SMS je 0,40 € (pre úhradu je však potrebné mať povolené prémiové SMS u Vášho mobilného operátora)
- prostredníctvom Rýchlej pomoci
- prostredníctvom Zákazníckej zóny
- kontaktovaním Zákazníckeho servisu - 02 20 250 241
K obnoveniu príjmu by malo dôjsť do 5 minút od zaslania autorizačného zápisu. (Ak používate nevhodný satelitný prijímač – bez označenia Skylink READY alebo nami odporúčané prijímače z nášho e-shopu – môže to trvať až 60 minút.).
Pokiaľ vám ani tak programy nenaskočia, môže ísť o iný problém – viac informácií nájdete na stránke Prečo mi nehrajú programy.
Tip pre vás!
Skylink nie je len televízia u vás doma pripojená k satelitnej anténe - svoje obľúbené programy môžete kedykoľvek, teda i v prípade výpadku satelitného signálu, sledovať na vašom INTELIGENTNOM TELEVÍZORE, TELEFÓNE, TABLETE alebo POČÍTAČI, a to vďaka službe Skylink Live TV.