Ako postupovať v prípade poškodenia či straty dekódovacej karty typu Irdeto
V prípade poškodenia či straty vašej dekódovacej karty typu Irdeto (nebo karty NEXT) je možné požiadať o náhradnú kartu v cene 20 EUR, a písomne na Zákazníckom servise Skylink:
- Elektronicky prostredníctvom Kontaktného formulára.
- Poštou na adresu Satelitnej televízie Skylink P.O.BOX 11, 022 04 Čadca, Slovenská republika.
V žiadosti je potrebné uviesť:
- Číslo pôvodnej dekódovacej karty.
- Registračné údaje (meno a priezvisko, adresu, telefónne číslo, e-mail).
Náhradná karta bude doručená na uvedenú adresu na dobierku v cene 20 € (poštové hradí Skylink).
Ďalšie podmienky pre získanie náhradnej karty:
- Pôvodná dekódovacia karta musí byť aktívna – je na nej predplatený ľubovoľný programový balíček.
- Po doručení je potrebné zaregistrovať náhradnú kartu, a to vyplnením registračného formulára, ktorý je súčasťou sprievodného listu a jeho zaslanie na Zákaznícky servis Skylinku (elektronicky alebo poštou).
- Po registrácii získa náhradná karta všetky vlastnosti pôvodnej karty vrátane uhradených služieb a pôvodná dekódovacia karta bude deaktivovaná a vyradená zo systému Skylink.
- Náhradné karty sú iba typu Irdeto, nie Nagravision alebo Viacces Orca a sú teda kompatibilné len so satelitnými prijímačmi (dekódovacími modulmi) s označením Skylink READY.
Upozornění!
Výmena karty typu Irdeto je možná len do vypredaní skladových zásob kariet tohto typu. Po dopredaní zásob už nebude možné výmenu realizovať .