Ako sa vrátiť ku Skylinku
So satelitnou televíziou Skylink máte slobodu voľby. Ak chcete sledovať vaše programy, stačí mať na vami zvolené obdobie na vašej satelitnej karte predplatený niektorý z programových balíčkov Skylink. V opačnom prípade vám nehrozia žiadne dlhy či sankcie* ani automatické predĺženie. Programy vám len prestanú hrať. Nie je teda potrebné posielať žiadnu výpoveď ani ukončenie zmluvy*. To ale neznamená, že tým bude vaša karta znehodnotená a k svojim programom sa nebudete môcť v budúcnosti kedykoľvek vrátiť. Ako na to?
- Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul menej ako 1 rok, stačí si len na vašej satelitnej karte znova predplatiť niektorý z programových balíčkov a vaše programy vám začnú opäť fungovať (viď aj Opätovné spustenie prijímača).
- Pokiaľ od ukončenia príjmu vašich programov uplynul už viac ako 1 rok, je potrebné na vašej satelitnej karte najskôr znovu registrovať služby Skylink. A rovnako ako v predchádzajúcom prípade už zostáva len predplatiť si niektorý z programových balíčkov.
Upozornenie! Overte si tiež, či pre príjem Skylinku používate správny satelitný prijímač alebo dekódovací modul (s označením Skylink READY pri použití dekódovacej karty typu Irdeto). V opačnom prípade nebude vaša satelitná karta s týmto prijímačom / modulom kompatibilná a nebude možné satelitnú televíziu Skylink znovu prijímať.
Aktuálny cenník nájdete tu a pre úhradu môžete použiť niektorou z platobných metód, zoznam ktorých nájdete tu.
*Neplatí pre zákazníkov, ktorí si Skylink zadovážili v akcii so záväzkom za 1 €.