Čo môžete robiť v Zákazníckej zóne?
Vďaka Zákazníckej zóne máte vždy prehľad o všetkých akciových zľavách a sami si spravujete Váš účet a služby. Zákaznícka zóna Vám umožňuje:
- mať stály prehľad o všetkých aktívnych službách, histórii objednávok či výške kreditu na Vašej dekódovacej karte,
- spravovať zákaznícky účet (aktualizovať kontaktnú adresu, telefón, e-mail, spôsob zasielania magazínu Skylink TV),
- spravovať dekódovacie karty vrátane kariet NEXT (registrovať, premenovávať, zasielať autorizačné zápisy, meniť PIN kód rodičovskej kontroly),
- nakupovať služby Skylinku,
- zasielať otázky a požiadavky prostredníctvom kontaktného formulára.
Chcete ako prvý vedieť o všetkých akciových ponukách, výhodných zľavách či najnovších filmoch a seriáloch? Dajte nám v Zákazníckej zóne Váš súhlas so zasielaním správ a nič Vám neunikne!
Nezákazníci Skylinku (tí, ktorí nevlastnia dekódovaciu kartu) môžu v Zákazníckej zóne:
- požiadať o akciu Prejdite ku Skylinku za 1 €,
- kúpiť satelitný prijímač/CA modul alebo satelitný komplet,
- kúpiť darčekový poukaz na programové balíčky Skylinku.