Chybové hlásenia a ich riešenia


Najčastejšie otázky a odpovede týkajúce sa Skylink Live TV si môžete prečítať v prehľadnom dokumente Podrobný popis služby.

V dokumente Chybové hlásenia a ich riešenie nájdete rady čo robiť, keď vám nehrajú programy v Skylink Live TV.

Ako aktivovať Skylink Live TV vo vašej chytrej TV v dvoch krokoch nájdete tu.

Maximálny počet súčasných sledovaní - Chybové hlásenie (A100)
Ak vidíte na svojom zariadení chybovú hlášku (A100) - Dosiahli ste maxiálny počet súčasných vysielaní (steramov). Zastavte prosím sledovanie, na niektorom z používaných zariadení. Súčasné sledovanie je obmedzené len na dve zariadenia.

Zhoršená kvalita obrazu na CANAL+ Sport v Skylink Live TV
Väčšina moderných Smart televízorov je vybavená funkciou, ktorá umožňuje zvyšovať snímkovú frekvenciu obsahu a u rôznych výrobcov sa táto funkcia nazýva odlišne:
•    Samsung - Auto Motion Plus
•    LG – TruMotion
•    Panasonic - Intelligent Frame Creation (IFC)
•    Philips - Motion Style
•    Sony – Motionflow
Ak máte túto funkciuvo vašom TV aktivovanú alebo nastavenú na maximum, môže dochádzať k degradácii obrazu (tiene okolo rýchlo sa pohybujúcich objektov, rozfázovaný pohyb, atp.). Preto odporúčame túto funkciu vypnúť prípadne nastaviť na minimum (podľa možností vášho TV).

Upozornenie: Skylink Live TV nie je kompatibilná so zariadeniami Android, ktoré nemajú certifikovaný operačný systém Android, Android TV alebo Google TV. Aplikácia Skylink Live TV nie je kompatibilná ani so zariadeniami, ktoré majú tzv. rootnutý operačný systém. Do týchto zariadení aplikáciu Skylink Live TV síce nainštalujete, nebude však možné si čokoľvek pustiť.

© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka vlastnená Canal+ Luxembourg S. à r.l.
so sídlom Rue Albert Borschette 4, L-1246 Luxembourg
R.C.S. Luxembourg: B 87.905