Kontakty
Centrum podpory
Odporúčame sa pozrieť do prehľadného Centra podpory, kde sú spracované všetky potrebné informácie. Mimo pracovnej hodiny Zákazníckeho servisu vyskúšajte Rýchlu pomoc.
Zákaznícka zóna
Overenie dátumu splatnosti predplateného balíčka alebo zaslanie reautorizačných zápisov (pomôžu v niektorých prípadoch nehrajúcich programov) na dekódovacie karty Skylink je možné kedykoľvek v aj Zákazníckej zóne, a to i mimo pracovnú dobu zákazníckej linky. Vstoupit do zóny.
Nemusíte volat, NAPÍŠTE NÁM
Pre online vybavenie vašej požiadavky použite CHAT (pre vstup do chatu použite ikonu v pravom dolnom rohu) alebo si vyberte najvhodnejší kontaktný formulár a napíšte nám. Po vyplnení formulára a zadaní e-mailu Vám bude odoslaná odpoveď na Vami uvedenú e-mailovú adresu. Odporúčame overiť si, či naša e-mailová odpoveď nebude uložená do zložky Spam, Nevyžiadaná pošta alebo Reklama vo vašej e-mailovej schránke.
- Registrácia novej karty Skylink
- Zmena registrácie karty Skylink
- Otázky k platbám
- Otázky ku Skylink Live TV
- Technické otázky
- Ukončenie zmluvy
- Ostatné otázky
Canal+ Luxembourg S. à r.l.
4, Rue Albert Borschette, L-1246 Luxembourg
© 2020 Canal+ Luxembourg S. à r.l. - Všetky práva vyhradené
Skylink® je obchodná značka používaná pod licenciou Canal+ Luxembourg S. à r.l.
R.C.S. Luxembourg: B 87.905
Zákaznícky servis a jeho prevádzková doba
Dovoľujeme si Vás informovať, že počas štátneho sviatku, dňa 17. 11. 2024 bude telefonické centrum zatvorené.
Satelitná televízia Skylink
P. O. BOX 11
022 04 Čadca 4
Slovenská republika
pracovné dni | 8:00 - 20:00 hod |
sobota a nedeľa | 8:00 - 18:00 hod |
tel.: 02/20 250 241 |